Behnam Saadatmand

مصاحبه با آقای بهنام سعادتمند، شفایافته از بیماری پسوریازیس با تغذیه طبیعی

Behnam Saadatmand

 

 

psoriazis1

پسوریازیس یک اختلال پوستی همراه پوسته ریزی است که مشخصه آن، دوره های مکرر فروکش و عود بیماری است.

 

این عارضه، پوست سر، آرنج، زانو، قفسه سینه، پشت، بازو، ساق ها، انگشتان دست و پا و چین بین باسن را درگیر می کند. این بیماری معمولا در اواخر کودکی یا اوایل بزرگسالی شروع شده و در سراسر عمر تداوم می یابد.
پسوریازیس را در ایران با نام صدف هم می شناسند.

 

توجه: آنچه می خوانید، یکی از تجارب موفق در رابطه با تغذیه طبیعی است و صرفا جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی منتشر می گردد. اگرچه این یک گزارش صادقانه است که نشان می دهد حتی بیماری پسوریازیس نیز مانند بسیاری از دیگر بیماری ها با تغذیه طبیعی قابل درمان می باشد. اما لطفا توجه داشته باشید که به دلیل تفاوت های جسمی و روحی، پیش از تغییر رژیم غذایی باید با یک فرد با تجربه و متخصص در این امر نیز مشورت کنید. در غیر این صورت، عواقب احتمالی به عهده خود شخص می باشد.

 

بهنام سعادتمند، 46 سال دارد. او که به وسیله یکی از دوستانش با انجمن تغذیه طبیعی (http://www.iranrawvegan.com/)  آشنا شد، تصمیم گرفت از این شیوه برای درمان بیماری اش استفاده کند.

 

در تصاویر زیر، شرایط آقای سعادتمند قبل از بهبودی، قابل مشاهده است:

Behnam 1behnam 2

behnam 3

 

 در این قسمت می توانید مصاحبه کوتاهی که با ایشان انجام شده را مطالعه کنید:

 

لطفاً در رابطه با مشکلات و بیماری های خود بیشتر توضیح دهید.
آقای سعادتمند: بیماری بنده پسوریازیس نام داشت. این بیماری به علت ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود و در نتیجه پوست بدن دارای زخم و یا دانه های قرمز رنگ می شود و علم پزشکی از درمان این بیماری عاجز و درمانده است.

از چه زمانی و چگونه متوجه بیماری خود شدید؟

آقای سعادتمند: ابتدای بیماریم به این صورت بود که ابتدا دانه های قهوه ای رنگ در کف پاهایم ایجاد شد.

برای درمان خود چه اقداماتی انجام داده اید؟

آقای سعادتمند: برای درمانم به تعداد زیادی دکتر پوست مراجعه کردم و همگی متحدالقول گفتند که درمانی برای این بیماری وجود ندارد. بعد از آن به خارج از کشور رفتم و آنجا هم حرفهای دکترهای ایران را به بنده گفتند. بعداز ناامید شدن از دکترها به خام گیاهخواری رو آوردم.

چه مدت از خام گیاهخواری شما می گذرد؟

آقای سعادتمند: حدود 3 سال می گذرد.

آیا در طول خام گیاهخواری احساس کمبود ویتامین و املاح معدنی و یا کمبود انرژی هم داشته اید؟

آقای سعادتمند: خیر برعکس خیلی هم پر انرژی تر شدم.

با وسوسه ها برای خوردن غذای پخته چگونه برخورد کردید؟

آقای سعادتمند: برای غلبه به وسوسه ها در ابتدای خام گیاهخواری به سمت غذاها نمی رفتم و به خودم این مسئله را که درمانم از این طریق است با وسوسه مقابله می کردم.

عکس العمل های شفابخشی که برای شما رخ داد چگونه بود؟

آقای سعادتمند: عکس العمل های بنده زیاد بود مثلاً بعداز مدتی پایم ورم کرد و درد زیادی هم داشتم که بعد از مدتی از زیر شصت پام عفونت زیادی خارج شد و عکس العملهای دیگر…

احساس درونی شما نسبت به تغذیه طبیعی و شیوه ی زندگی سالم چیست؟

آقای سعادتمند: انسان زمانی که در این مسیر پا می گذارد احساس خوب و شیرینی پیدا می کند و نسبت به حیوانات بسیار مهربان تر می شود.

برنامه ی غذایی شما (در ابتدا و اکنون) پس از درمان که محدودیت ها کاهش می یابد چگونه بوده و چه تغییراتی
داشته است؟
آقای سعادتمند: برنامه ی غذایی من از ابتدا تا حالا که به شکر خدا خوب شده ام، اکثراً بر پایه ی میوه ها بوده یعنی میوه خوار هستم.

خام گیاهخواری شما چه تأثیری بر اطرافیان داشته است؟

آقای سعادتمند: من قبلاً هیچگونه شناختی نسبت به خام گیاهخواری نداشتم . بعد از این که من به لطف خداوند بهبود یافتم تعدادی از اقوام و دوستانم حداقل گوشت را از سبد غذای خودشان حذف کرده اند.

به نظر شما مشکلات یک خام گیاهخوار در جامعه ای که پخته خواری را روش صحیح زندگی می دانند، چیست؟ چه راه حل هایی برای رفع این مشکلات قابل اجراست؟
آقای سعادتمند: چون که این نوع تغذیه در جامعه ما ناشناخته است یک مقدار برای مردم قابل هضم نیست که یک نفر با میوه هم بتواند زندگی کند و راه حل آن
این است که ما در هر مکان و زمانی از فواید این تغذیه برای همه صحبت کنیم.

 

عکس دست آقای سعادتمند بعد از بهبودی:

Behnam 4Behnam 5

 

اکنون بعد از سه سال خام گیاهخواری، بهنام سعادتمند همچنان به این رژیم غذایی سالم ادامه می دهد و از زندگی سرشار از صلح و سلامتی خود لذت می برد.

به امید آگاهی هرچه بیشتر جامعه بشریت و به امید روزی که کسی از بیماری در رنج نباشد…

 

اگر مایلید درمورد بیماری آقای سعادتمند و روند بهبودی ایشان اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با شماره تلفن 09121331787 تماس گرفته و از تجارب ایشان بهره مند شوید.

 

http://vegandownload.com

psoriazis1پسوریازیس

Loading

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *