karyn in blue

سم زدایی با پیشگام غذای خام گیاهی، خانم کارین کالابریزی همیشه جوان (قسمت اول)





 karyn in blue

پیشگام غذای خام گیاهی خانم “کارین کالابریزی” همیشه جوان، دارای قدیمی ترین رستوران خام گیاهخواری در آمریکاست! که این را مدیون انگیزه و اشتیاق فراوانش برای زندگی پاک می توان دانست. وی در برنامه های پرطرفداری نظیر؛ “اپرا وینفری” ، “اخبار یکشنبه صبح” کانال (سی. بی .اس) و برنامه “نمایش امروز” کانال (ان. بی. سی) معرفی شده است و بعلاوه، در دو تا از بزرگترین روزنامه های شیکاگو، به نام های “شیکاگو تریبیون” و “شیکاگو سان تایمز”، از او سخن گفته شده است.

این خانم باهنر و پراشتیاق در عرضۀ غذا های خام گیاهخواری، در سال 2002 به خاطر معرفی ایدۀ غذاهای خام “گیاهخواری و تازه ” به بیشترین تعداد افراد جامعه؛ موفق به دریافت اولین جایزۀ “شاخه طلائی” غذاهای زنده و خام، گردیده است.

Karyn Uptown ChiSun Times

building
این بانوی باانگیزه در ایالت ایلینوی آمریکا در شهر شیکاگو به فعالیت های خود می پردازد.

نگرش مثبت و انرژی بی پایانش، به او کمک نموده که رستوران غذای خامش در آمریکا، قدیمی ترین رستوران خام که همچنان برقرار است، باشد. اشتیاق “کارین” برای زندگی پاک و عشقش به زندگی، انگیزه های بزرگ او هستند. 30 سال قبل، او برای شفای آلرژی ها، مشکلات پوستی، خستگی و خیلی از بیماری های جسمانی دیگر در خودش از غذاهای خام و سمزدایی استفاده نمود و از آن هنگام تاکنون یک نمونۀ درخشان از فواید باورنکردنی زندگی بر اساس غذای گیاهی بوده است.

“اگر از بدنتان مراقبت نکنید، کجا می خواهید زندگی کنید؟”

او معتقد است که مردم بهانه های بسیاری برای اینکه نمی توانند سلامت باشند می آورند، مثل: هزینه های گزاف، دور بودن مراکز سلامتی، زمانبر بودن یافتن تندرستی یا وقت کافی نداشتن اما سوالی که خانم کالابریزی از آنان می پرسد قابل تعمق است!
و آن اینکه: شما هزاران بهانه می آورید که چرا نمی توانید از باشکوهترین و بهترین چیزی که در زندگیتان به شما داده شده است نگه داری کنید؟ و در پاسخ شعارم را به شما عرضه می کنم که ” اگر از بدنتان مراقبت نکنید کجا زندگی خواهید کرد؟”. یعنی اگر مراقب این وجود زیبا نباشید دیگر جایی برای زندگی کردن نخواهید داشت. اهمیتی ندارد چقدر پول دارید یا شغل، فرزند، خانه یا همسرتان چقدر فوق العاده اند . اگر سلامتی نداشته باشید هیچ چیز ندارید. پس بهتر است که تمرکزتان را در زندگی بر روی این مسئله بگذارید و بعد مثل اثر دومینو همه چیز خوب خواهد شد.

انگیزۀ خانم کالابریزی

این بانوی گیاهخوار از شروع، خام گیاهخوار نبوده است و در دوران کودکی سختی های بسیاری را تحمل کرده است. در خانوادۀ خانم کالابریزی همۀ بانوان زیر سن 60 سالگی به دلیل بیماری های مختلف در می گذشتند بنابراین او مصمم شد تا این آینده را برای خود تکرار نکند و با بهاء دادن به خود که از نظر وی بهترین کار زندگی است از این سرنوشت ناخوشایند دوری جست.

وی می گوید: همۀ زنان در خانوادۀ من، چاق بودند و خیلی جوان فوت کردند. من  ۶۴ سال دارم و نمی دانم بیماری چیست؛ من خستگی نمی شناسم، آن دیگر بخشی از دنیا یا واژگان من نیست و من آن را بطور مستقیم، با شیوۀ زندگی خودم مرتبط می دانم. چون من یک کودک خیلی بیمار و جوان بیمار بودم –هر نوع آلرژی که برای بشر شناخته شده را داشتم، پوست وحشتناکی داشتم، مشکلات قاعدگی داشتم، همیشه یبوست داشتم – مادرم من را با خوردن آب سبزیجات، آشنا کرد. پس من به نوعی شروع کردم به خوردن آب سبزیجات و هر چه بیشتر اینکار را کردم، بیشتر خواستم بیاموزم، زیرا من اعتقاد دارم که ما بطور شهودی می دانیم که چه چیزی برایمان درست است؛ ما اینطور متولد شده ایم که از جانب خدا می دانیم و به ما گفته که چطور از بدنمان مراقبت کنیم. ما فقط آن را فراموش کرده ایم، زیرا این دنیا خیلی عجیب و غریب است و چیزهای غریب بسیاری بیرون هستند که توجه تان را جلب می کنند. بنابراین، هنگامی که شروع کردم به پاکسازی بدنم با آب سبزیجات، انزجاری طبیعی نسبت به گوشت قرمز، در من ایجاد شد و بار دیگر، من باور ندارم که این غریزۀ طبیعی بشر باشد که گوشت مرده بخورد. من فکر می کنم این یک تجربۀ آموخته شده است و فکر می کنم چون همه چنین می کنند، انجامش راحت بنظر می آید. اما فکر نمی کنم برای انسان، طبیعی باشد و بدین طریق، بدن من به وگان شدن، تحول یافت.

اکنون ۴۲ سال است که من گوشت، ماهی، جوجه یا لبنیات، نخورده ام و برایم خیلی خوب بوده است. من بیمار نمی شوم، خسته نمی شوم،بدون هیچ علائمی، دوران یائسگی را سپری کردم، من همان بدنی را دارم که در ۱۶ سالگی داشتم و در ۶۴ سالگی، روزی ۱۶ ساعت و ۶ روز در هفته کار می کنم.

“کارین کالابریزی”، در راه باورنکردنی شفای خویشتن، چه رازهایی را کشف نموده است؟

karyn standingما موجودات زندۀ خود احیاگر هستیم. ما هر ۷ سال، سلول هایمان نو می شود، هر ۳ ماه، بافت هایمان نو می شود – بنابراین بدن، یک فرایند مداوم احیای خود است. گر چه شما خیلی عالی، غذا می خورید، در دنیایی زندگی می کنید که مقدار اکسیژن کم است. وقتی خدا ما را خلق کرد، مقدار اکسیژن ۳۸ درصد بود. پس از انقلاب صنعتی، به ۲۲ درصد رسید. ما در شرایطی زندگی می کنیم که سطح اکسیژن در جومان، اندک است. همۀ سلول های سرطانی و همۀ ویروس ها غیرهوازی هستند؛ آنها نمی توانند در یک محیط پر از اکسیژن زندگی کنند. بنابراین مردم نه فقط آن اکسیژن و نیروی حیاتی که قرار بوده از طریق تنفس دریافت شود را از هوا نمی گیرند، بلکه آن را از غذایشان نیز دریافت نمی کنند. اما شما می توانید به بدن کمک کنید تا خود را احیا کند و بر همه چیز فائق آید.
بنابراین عقیدۀ اصلی ای که دنبال می کنم، این است که بله، من یک وگان هستم، یک خام گیاهخوار هستم، اما بدنم را حداقل ۴ بار در سال، پاکسازی و سمزدایی می کنم.

او یک برنامۀ 4 هفته ای قوی برای سم زدایی با عنوان ” نظام شفای طبیعت” طرح ریزی کرده است. که بر اطلاعات متحول کننده زندگی و تغذیه مناسب و درمانهای کل نگر تاکید دارد.

از تجربیاتش در دوران پاکسازی چنین می گوید که اولین روز روزه ام بود که همه چیز به یکباره رخ داد. من آن انرژی را گرفتم، پوستم واقعاً شروع به درخشش کرد. در چهارمین روز روزه ام، بسیار شهودی و صلح آمیز بودم.
اکنون ۴۲ سال است که گوشت نخورده ام، مشروب نمی خورم، سیگار یا مواد مخدر مصرف نمی کنم، هر روز در زندگی عبادت می کنم و ۴ بار در سال، سمزدایی می کنم و مردم می گویند: “خب، کارین تو آن شیوۀ زندگی را داری، پس چرا سمزدایی می کنی؟” چون پشت اتوبوس ها رانندگی می کنم، مواد شیمیایی جذب می کنم. لباس هایم را به خشکشویی می دهم؛ مواد شیمیایی را از طریق پوستم جذب می کنم. پوست، بزرگترین عضو پاکسازی کننده و جذب کننده برای بدن است، بنابراین شما مواد شیمیایی را جذب می کنید. پس پاسخ من این است که جهت تجزیۀ آن لایه های سم و پاکسازی بدنم، جهت کمک به بدنم که خود را احیا کند، چندین بار در سال، زمانی را به این کار اختصاص می دهم. و اگر شما از وب سایتم، دیدن کنید، زنان و مردان و کودکان را خواهید دید. ما کسانی را داشته ایم که دیابت نوع ۲ در آنها بهبود یافته. کسانی را داشته ایم که”فیبرومیالجیا”، “فیبروید”، تومور، سرطان یا”آندومتریوز” داشته اند؛ نام بیماری مهم نیست. زیرا شما با هر مرضی که روبرو می شوید، بدنتان صرفاً دارد تلاش می کند که شما را تکان دهد و بیدار کند و بگوید: “مرا ببخش، من مقدار زیادی از مواد ناصحیح و مقدار ناکافی از چیزهای صحیح، دریافت کرده ام.” خداوند ما را کامل خلق کرده، اما ما با این چالش های کوچک روبرو می شویم تا بیاموزیم که به آموختن و پیش رفتن، ادامه دهیم. زیرا حتی اگر شما امروز یک وگان شوید، هنوز محصولی هستید از تمامی سال هایی که وگان نبوده اید، شما می توانید داروها و حتی محصولات حیوانی را سالیان بسیار، در بدنتان نگه دارید. پس پاکسازی کامل بدن و صرف زمان برای آن، برای من مهمترین چیز است.

چرا وگان بودن در جوانی و سرزنده بودن افراد موثر است؟ آیا این همان سرچشمۀ جوانی است که همه در جستجویش هستند؟

healthy-smoothies
بدن در هنگام دریافت لبنات و گوشت باید تلاش بسیاری از خود نشان دهد تا آنها را تجزیه نماید، زیرا بدن ما برای جذب این مواد ساخته نشده است. شیر گاو، برای یک منظور خلق شده، برای گوساله، حیوانی که قرار است در سال اول زندگی اش، تا ۴۵۰ کیلوگرم رشد کند، با این حال، همه تعجب می کنند که چرا بدن شان، بزرگ و بزرگتر می شود. بنابراین وگان بودن، قطعاً بطور استثنایی، در عقب رفتن زمان، سودمند است، چون بدن انسان، باید چند صد سال، عمر کند. این مرگ ها در سنِ ۵۰، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ مسخره است، چون بدن های ما اگر بطور مرتب، سلول ها و بافت های نو بدست بیاورد، باید که تقریباً عمر نامحدود داشته باشد. بنابراین رژیم وگان، از این امر حمایت می کند، زیرا بدنتان، همۀ آن سموم را تجزیه نمی کند. بنابراین، بجای اینکه همۀ این زمان را به احیا بگذراند، وقتش را صرف تجزیۀ سموم می کند. وقتی شما آنقدر سم نداشته باشید، می تواند زمان بیشتری را برای احیا صرف کند. بنابراین اگر شما شروع کنید و آنطور که باید، بدنتان را با غذاهای زندۀ خام و با غذاهای وگانی که قرار بوده جذب کنید، تغذیه کنید، وضعیتتان را تغییر خواهد داد. همه چیز را تغییر خواهد داد.

http://www.karynraw.com/
http://www.karynsongreen.com/


 


Loading

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *